المواضيع الأخيرة
دخول
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 526 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 526 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحثلا أحد
أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 677 بتاريخ الثلاثاء ديسمبر 05, 2023 10:38 pm
حكمة اليوم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1265 عُضو.آخر عُضو مُسجل هو عادل0 فمرحباً به.
أعضاؤنا قدموا 90182 مساهمة في هذا المنتدى في 31160 موضوع
المواضيع الأكثر شعبية
الفتاه والمرءاه ( رعب )
صفحة 1 من اصل 1 • شاطر
الفتاه والمرءاه ( رعب )
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هذه القصة عجبتني فقلت انقها لكم
سحر سحر هي الفتاة ذات ال 16 عام هي فتاة تتمتع بقدر عالي جد من الجمال محجبة علقتها قليلة بالناس جدا بالنسبة ليها الولاد مبتحبش تتعامل معهم خالص مبتحبش الاختلاط قليلة الكلام فعلا زي بنات كتير دلوقتي عشقها الاول كان المراية كانت بتحب المراية جد كانت بتحب تشوف نفسها اوي اوي في المرايه مرايه غرفة النوم بتعتها كانت بتقف قدمها بالساعات كتير قبل ان تخرج حتى لو رايحة عند الجيران ولكن الاسوء كانت مرآة الحمام كانت مرآة الحمام ليها رغبة كدة عند سحر انها تقف قدمها بالساعات تتآمل نفسها احيانا وهي مرتدية ملبسها وأحيانا لا شيء غريب ولكنها كانت بتعملو
كان لديها هاوس غريب بالوقوف قدام المرايه كانت بتقف امام المرآة بتغني وبترقص وبتكلم نفسها معجبة بشكلها بطريقه بشعة كانت دايما والدتها بتنصحها بان الوقوف قدام المرايه غلط وكانت دايما تقلها متفرحيش بنفسك كدة اوي كان رد سحر دايما هو انا ممنوع اعمل اي حاجة في حياتي هو كل حاجة لازم اعملها لازم تدخلو فيها هو انا واقفه قدام المرايه مع حد هو انا بكلم حد متسبوني اكلم نفسي حتى كلامي مع نفسي في كلام يا جدعان ظلت سحر على هذا الحال طويلااااا وفي احد المرات واثناء وجود سحر في الحمام وقيمها بالغناء الباب خبط سحر اتفزعت وصرخت وقالت في اي مين قالت لها ولدتها على الباب كفايه بقى يا فشله كفايه تضيع وقت انتي فكره نفسك خلصتي اخرجي وبدأت تنهال الام بسيل من الشتائم والتهزيء السحر اتعودت عليه سحر مفتحتش الباب على فكره فضلت واقفه قدام المرايه تبص لي نفسها زعلانة حزينة متفهمش هي مديقه هي شايفه ان المعاملة دي معاملة مش كويسه معامله غير ادبيه فضلت واقفه تبص لي نفسها في المرايه بدأت الدموع تسيل على وجهها وبدأت تبكي في صمت ولكن الشيطان غلبها فبدأ صوتها يعلى وبدأت تبكي في صوت عالي وتتأمل نفسها في المرايه وهي تبكي وكلما نظرت لي نفسها في المرآة تشعر انها صعبان عليها نفسها ومنهارة وهي بتفكر في المآسة وتتمنى ان اليوم يجي وتخرج من البيت ده تخرج بقي بجوازه او باي حاجه هي عندها 16 سنه على فكره لكن علشان سحر ديما معجبه بنفسها فبصا لي نفسها في المرايه فديقت ليه عينها كانت حمره جد وشكلها مرعب من العياط وشكلها كدة لا كدة مش ده الشكل الانا بحب اشوف نفسي بي فتحت الحنفية بدأت تغسل وشها في الحوض ورفعت وشها في المرايه بعد مغسلت وشها كان الانعكاس مش صورة سحر على فكرة خالص كانت صورة لفتاة قريبة الشبه ليها ولكنها كانت لقيت عيون غريبه تقدر تقول عيون مفهاش الون الاسود العندنا سحر معملتش حاجه غير انها صرخت بصوت عالي ولكن محدش سمعها ولدتها فقدت الامل فيها اغلقت سحر عيونها وفتحتها تاني لا تجد كل شيء كما كان طبعيا تماما ارتديت ملبسها بسرعة وخرجت من الحمام ومرديتش تحكي اي حاجة لي حد علشان هي كانت عارفة الرد هيكون تستاهلي العفريت هتطلعلك انتي تستاهلي اصل انت اتجننتي وفي اليوم التاني استيقظت سحر من النوم ودخلت الحمام وهي ناسية الموضوع تمام داخله طبعا زي متعوده انها تبص في المرايه في بمنتهى التلقائية فنظرت في المرآة فتكرر الامر مرة اخرى شافت نفسها ولكن هذه المرة بدون عين كان مكان عنيها فاضي تمام سحر ادركت ان الشخص ده مش عفريت لا ده هي نفسها لكن بصورة بشعة لا يتحملها اي انسان وقعت سحر في الارض واتخبطت في دمغها واغمي عاليها مفاقتش غير وهي في السرير وبيقللها انها اتزحلقت ولقوها غرقانه في دمها في الحمام وحكت لي ولدتها كل الحصل والدتها اول مسمعت مكزبتهاش وليس قالت لها كما كانت تتوقع وجريت بيها على شيخ من معالجين بالقراءن عندهم الشيخ كان كل ميقراء على سحر كانت تفقد الوعي وتثور وتصرخ وظلت الجلسات مع الشيخ مستمرة الشيخ قال لها في الاخر يا بنتي انتي الاستفزتيهم بي البتعملي في الحمام الحمام مش غرفة نوم ولا مكان للرقص او الغنى علشان تقعدي في بي الساعات زي ما والدتك بتقول ارجوكي حافظي على نفسك حصني نفسك ضد الجن وضد شياطين نفسك كل الاقدر اقولو انك والله واعلم انك استفزتيهم بي الانت بتعملي فظهرولك وربما والله واعلم ان الظهر لك ده قرينك هو المفروض مبيظهرش لكن غنى ورقص وصريخ في الحمام انتي كسرتي الحاجز الي بينك وبينو فظهر انا بلغتيك وانتي بقي تقدر تحددي حياتك هتبقي عمله ازاي
هذه القصة عجبتني فقلت انقها لكم
سحر سحر هي الفتاة ذات ال 16 عام هي فتاة تتمتع بقدر عالي جد من الجمال محجبة علقتها قليلة بالناس جدا بالنسبة ليها الولاد مبتحبش تتعامل معهم خالص مبتحبش الاختلاط قليلة الكلام فعلا زي بنات كتير دلوقتي عشقها الاول كان المراية كانت بتحب المراية جد كانت بتحب تشوف نفسها اوي اوي في المرايه مرايه غرفة النوم بتعتها كانت بتقف قدمها بالساعات كتير قبل ان تخرج حتى لو رايحة عند الجيران ولكن الاسوء كانت مرآة الحمام كانت مرآة الحمام ليها رغبة كدة عند سحر انها تقف قدمها بالساعات تتآمل نفسها احيانا وهي مرتدية ملبسها وأحيانا لا شيء غريب ولكنها كانت بتعملو
كان لديها هاوس غريب بالوقوف قدام المرايه كانت بتقف امام المرآة بتغني وبترقص وبتكلم نفسها معجبة بشكلها بطريقه بشعة كانت دايما والدتها بتنصحها بان الوقوف قدام المرايه غلط وكانت دايما تقلها متفرحيش بنفسك كدة اوي كان رد سحر دايما هو انا ممنوع اعمل اي حاجة في حياتي هو كل حاجة لازم اعملها لازم تدخلو فيها هو انا واقفه قدام المرايه مع حد هو انا بكلم حد متسبوني اكلم نفسي حتى كلامي مع نفسي في كلام يا جدعان ظلت سحر على هذا الحال طويلااااا وفي احد المرات واثناء وجود سحر في الحمام وقيمها بالغناء الباب خبط سحر اتفزعت وصرخت وقالت في اي مين قالت لها ولدتها على الباب كفايه بقى يا فشله كفايه تضيع وقت انتي فكره نفسك خلصتي اخرجي وبدأت تنهال الام بسيل من الشتائم والتهزيء السحر اتعودت عليه سحر مفتحتش الباب على فكره فضلت واقفه قدام المرايه تبص لي نفسها زعلانة حزينة متفهمش هي مديقه هي شايفه ان المعاملة دي معاملة مش كويسه معامله غير ادبيه فضلت واقفه تبص لي نفسها في المرايه بدأت الدموع تسيل على وجهها وبدأت تبكي في صمت ولكن الشيطان غلبها فبدأ صوتها يعلى وبدأت تبكي في صوت عالي وتتأمل نفسها في المرايه وهي تبكي وكلما نظرت لي نفسها في المرآة تشعر انها صعبان عليها نفسها ومنهارة وهي بتفكر في المآسة وتتمنى ان اليوم يجي وتخرج من البيت ده تخرج بقي بجوازه او باي حاجه هي عندها 16 سنه على فكره لكن علشان سحر ديما معجبه بنفسها فبصا لي نفسها في المرايه فديقت ليه عينها كانت حمره جد وشكلها مرعب من العياط وشكلها كدة لا كدة مش ده الشكل الانا بحب اشوف نفسي بي فتحت الحنفية بدأت تغسل وشها في الحوض ورفعت وشها في المرايه بعد مغسلت وشها كان الانعكاس مش صورة سحر على فكرة خالص كانت صورة لفتاة قريبة الشبه ليها ولكنها كانت لقيت عيون غريبه تقدر تقول عيون مفهاش الون الاسود العندنا سحر معملتش حاجه غير انها صرخت بصوت عالي ولكن محدش سمعها ولدتها فقدت الامل فيها اغلقت سحر عيونها وفتحتها تاني لا تجد كل شيء كما كان طبعيا تماما ارتديت ملبسها بسرعة وخرجت من الحمام ومرديتش تحكي اي حاجة لي حد علشان هي كانت عارفة الرد هيكون تستاهلي العفريت هتطلعلك انتي تستاهلي اصل انت اتجننتي وفي اليوم التاني استيقظت سحر من النوم ودخلت الحمام وهي ناسية الموضوع تمام داخله طبعا زي متعوده انها تبص في المرايه في بمنتهى التلقائية فنظرت في المرآة فتكرر الامر مرة اخرى شافت نفسها ولكن هذه المرة بدون عين كان مكان عنيها فاضي تمام سحر ادركت ان الشخص ده مش عفريت لا ده هي نفسها لكن بصورة بشعة لا يتحملها اي انسان وقعت سحر في الارض واتخبطت في دمغها واغمي عاليها مفاقتش غير وهي في السرير وبيقللها انها اتزحلقت ولقوها غرقانه في دمها في الحمام وحكت لي ولدتها كل الحصل والدتها اول مسمعت مكزبتهاش وليس قالت لها كما كانت تتوقع وجريت بيها على شيخ من معالجين بالقراءن عندهم الشيخ كان كل ميقراء على سحر كانت تفقد الوعي وتثور وتصرخ وظلت الجلسات مع الشيخ مستمرة الشيخ قال لها في الاخر يا بنتي انتي الاستفزتيهم بي البتعملي في الحمام الحمام مش غرفة نوم ولا مكان للرقص او الغنى علشان تقعدي في بي الساعات زي ما والدتك بتقول ارجوكي حافظي على نفسك حصني نفسك ضد الجن وضد شياطين نفسك كل الاقدر اقولو انك والله واعلم انك استفزتيهم بي الانت بتعملي فظهرولك وربما والله واعلم ان الظهر لك ده قرينك هو المفروض مبيظهرش لكن غنى ورقص وصريخ في الحمام انتي كسرتي الحاجز الي بينك وبينو فظهر انا بلغتيك وانتي بقي تقدر تحددي حياتك هتبقي عمله ازاي
الثلج الاسود- كبار الشخصيات
- جنسية العضو : يمني
الأوسمة :
عدد المساهمات : 27054
تاريخ التسجيل : 22/06/2013
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الأربعاء نوفمبر 20, 2024 9:04 pm من طرف جنى بودى
» احسن موقع لمختلف الحجوزات
الثلاثاء نوفمبر 19, 2024 5:04 pm من طرف مدام ششريهان
» أفضل شركة تصميم تطبيقات في مصر – تك سوفت للحلول الذكية – Tec Soft for SMART solutions
الثلاثاء نوفمبر 19, 2024 3:34 pm من طرف سها ياسر
» تركيب و تصليح سخانات مركزية في عجمان 0543747022
الأحد نوفمبر 17, 2024 1:02 am من طرف جنى بودى
» تصليح أفران في دبي 0543747022 emiratefix.com
السبت نوفمبر 16, 2024 10:32 pm من طرف جنى بودى
» تصليح ثلاجات في دبي emiratefix.com 0543747022
السبت نوفمبر 16, 2024 12:46 am من طرف جنى بودى
» مسابقة رأس السنة مع 200 فائز
الجمعة نوفمبر 15, 2024 8:25 pm من طرف مدام ششريهان
» تصليح سخانات في دبي - 0543747022 (الشمسية و المركزية) emiratefix.com
الجمعة نوفمبر 15, 2024 8:12 pm من طرف جنى بودى
» تركيب و تصليح سخانات مركزية في الشارقة 0543747022
الثلاثاء نوفمبر 12, 2024 12:27 am من طرف جنى بودى
» شركات تصميم تطبيقات الجوال في مصر – تك سوفت للحلول الذكية
الخميس أكتوبر 31, 2024 3:27 pm من طرف سها ياسر